Week 6+7 - Reisverslag uit Kailua-Kona, Verenigde Staten van Daan Bijsterbosch - WaarBenJij.nu Week 6+7 - Reisverslag uit Kailua-Kona, Verenigde Staten van Daan Bijsterbosch - WaarBenJij.nu

Week 6+7

Blijf op de hoogte en volg Daan

21 November 2016 | Verenigde Staten, Kailua-Kona

Daar is die weer de update van de afgelopen twee weken!

De afgelopen twee weken waren weer fantastisch!
Ik blijf versteld staan van wat God allemaal doet in mijn leven, in mijn familie en op de YWAM basis hier in Kona.

De afgelopen twee weken hebben we onderwijs gehad in 1.Jezus en 2.gebed/voorbede. Interessant en mooi! in plaats van een stukje te delen met wat ik de afgelopen twee weken geleerd heb, wil ik deze keer een klein stukje schrijven over hoe ik het ervaren heb.

Zo leuk om meer over Jezus te leren, en ik denk dat je nooit uitgestudeerd bent. Deze week werd ik er voor mezelf vooral aan herinnerd wie Jezus eigenlijk is, en hoe belangrijk het is samen met hem hand in hand je levenspad te bewandelen. En kreeg ik een uitnodiging van de Heer om in een hoger niveau van gehoorzaamheid en intimiteit met Hem te leven, (met beide handen aangepakt natuurlijk). Het is zo bijzonder om elke dag wakker te worden en op te staan met Hem, Hij is de enige die er toe doet, en hoe mooi en bijzonder en lief die is, elke keer als dat besef neerdaalt in mijn hart rolt er een traan van ontroering over m'n wang.

Wat een privilege is het, de tijd waarin ik me nu bevind.
Ik mag getuigen van dromen, visioenen, genezingen, profetieën en meer.
Ik mag sturingen/aanwijzingen ontvangen voor de koers die ik ga varen.
Ik mag Zijn liefde ervaren zo groot dat ik het niet begrijpen kan.
Hij maakt mij nieuw, Hij hersteld alles wat gebroken is.
Ik mag kan Zijn stem steeds beter verstaan, en dit alles gebeurt in 'the secret place'. Dit alles is door Gods genade en favor, en ik ben hier zo ongelooflijk dankbaar voor.

Dat is een van de dingen waarvan ik me nu meer bewust ben, hoe belangrijk het is om een ''verborgen'' plek te hebben zoals Jezus beschrijft in Mattheüs 6:6. Dat alles start in deze 'secret place', het is het begin van een intieme relatie met de Heer. En het is zooo leuk om dat te hebben en heerlijk te verblijven in de tegenwoordigheid Gods.

Ik zou nog boekdelen kunnen schrijven, over wat er allemaal gebeurt en voorbeelden kunnen geven, maar sorry dat zijn allemaal dingen die in de 'secret place' horen te blijven.

Volgende keer meer,
Groetjes uit Kona!

  • 21 November 2016 - 08:38

    Harald:

    Hij dan zo mooi om jouw verhalen te lezen erg bemoedigend en ontroerend dankjewel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Kailua-Kona

Discipleship Training School, YWAM

.

Recente Reisverslagen:

16 Maart 2017

slotstuk

15 Februari 2017

Outreach week 5/6/7

25 Januari 2017

Outreach week 3/4

25 Januari 2017

Outreach week 3/4

11 Januari 2017

Outreach week 2
Daan

.

Actief sinds 25 Sept. 2016
Verslag gelezen: 278
Totaal aantal bezoekers 9867

Voorgaande reizen:

27 September 2016 - 11 Maart 2017

Discipleship Training School, YWAM

Landen bezocht: