Here we go! - Reisverslag uit Heerde, Nederland van Daan Bijsterbosch - WaarBenJij.nu Here we go! - Reisverslag uit Heerde, Nederland van Daan Bijsterbosch - WaarBenJij.nu

Here we go!

Blijf op de hoogte en volg Daan

26 September 2016 | Nederland, Heerde

Iets meer dan een jaar geleden brak Jezus door in mijn leven, en stond alles op zijn kop.
Kort daarna heb ik mij laten dopen en ben ik op zoek gegaan naar de volgende stap in mijn leven. Ik wist dat de volgende stap er een met Jezus moest worden. Ik voelde me al gauw aangetrokken tot een Discipleship Training School (DTS), die wordt aangeboden door Youth With A Mission (YWAM).

Nu een jaar later is het dan zo ver, ik sta op het punt om door een levensveranderende periode te gaan. Mijn hart zit vol verwachting voor wat God gaat doen in deze tijd, en ik kan niet beschrijven hoe enorm veel zin ik er in heb om aan dit avontuur te beginnen; om nog meer van zijn liefde te mogen ontdekken/ervaren, dat ik Zijn plan voor mijn leven mag ontdekken, en dit alles hand in hand met Jezus te mogen doen.
Ik ben zo dankbaar en blij voor de weg die God met mij gaat.

Ik wil jullie allemaal bedanken voor alle support die ik heb mogen ontvangen, dat heeft me echt geweldig geholpen. Zonder jullie had ik het niet kunnen doen! Morgenochtend stap ik op het vliegtuig op weg naar Kona, op weg naar een nieuw avontuur met God.


God bless you all.

  • 26 September 2016 - 21:29

    Anneke Bijsterbosch :

    Lieve daan,

    Ik ben ontroerd, en trots dat je onze zoon bent! Super dankbaar dat God zo in jouw werkt. Papa en ik wensen jou Gods zegen toe! Heb een hele fijne en goede tijd samen met God in kona
    Wij gaan jou in ons gezin een half jaar missen...Je broer en zus ook. En zelfs onze kleine draak ollie gaat jr missen, zeker weten.
    Een half jaar is lang als je ervoor staat, maar toch ook weer zo voorbij...
    En gelukkig ben je in goede Handen, die van je Hemelse Vader...

    Een gezegende en super fijne tijd!

    Wij houden van je. Papa en Mama

  • 27 September 2016 - 22:01

    Janouk:

    Daan!!

    Super tof dat je nu gewoon onderweg bent!! :) Ga er heerlijk van genieten, laat alles lekker over je heen komen!
    Topper ben je!

    Bless

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Heerde

Discipleship Training School, YWAM

.

Recente Reisverslagen:

16 Maart 2017

slotstuk

15 Februari 2017

Outreach week 5/6/7

25 Januari 2017

Outreach week 3/4

25 Januari 2017

Outreach week 3/4

11 Januari 2017

Outreach week 2
Daan

.

Actief sinds 25 Sept. 2016
Verslag gelezen: 643
Totaal aantal bezoekers 9860

Voorgaande reizen:

27 September 2016 - 11 Maart 2017

Discipleship Training School, YWAM

Landen bezocht: