Outreach week 3/4 - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Daan Bijsterbosch - WaarBenJij.nu Outreach week 3/4 - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Daan Bijsterbosch - WaarBenJij.nu

Outreach week 3/4

Blijf op de hoogte en volg Daan

25 Januari 2017 | Oeganda, Kampala

Hallo, er zijn inmiddels alweer twee weken voorbij! Er gebeuren veel dingen hier, in onze bediening en ook op persoonlijk gebied. Ik kan zeggen dat ik merk dat ik aan het groeien ben hier, en dat is super tof!

Tja, wat kan ik zeggen er gebeurt simpelweg teveel dat ik een beetje overweldigd ben. Bekeringen links en rechts, echt het is te gek. Ik weet niet waarom maar het is compleet God's gebade dat deze outreach zo vruchtbaar is. In de afgelopen twee weken weer tientallen, misschien wel honderden bekeringen gezien of mensen die hun leven opnieuw aan de Heer geven.

We hadden een vakantie bijbel school georganiseerd (de kinderen hier hebben vakantie). En er waren veel kinderen die hun vrienden meenamen. Dus we deden een klein toneelstukje en vertelden hen over Jezus. We zagen die dag 60 kinderen het evangelie begrijpen en tot Jezus komen!! Echt God's hart voor deze kleintjes roert me.

Tijdens een andere outreach was ik samen met een vertaler aan de praat geraakt met een groep "stoere" jongens. Ik vertelde ze van Jezus en legde uit dat die keuze niet altijd de meest populaire is maar waarschijnlijk de beste keuze die ze ooit zullen maken. Na wat geklets wouden 6 wat oudere jongens Jezus aannemen in hun hart!!

Verder hadden we een jeugdconferentie, waar we moesten spreken. Het was vooral erg leuk om te doen. Als je me een jaar geleden had verteld dat ik voor groepen van honderden zou spreken had ik waarschijnlijk gelachen en geantwoord met: "ik? Nooit!" Maar ja God is onvoorspelbaar haha!

Een ander opwindend bericht is dat we de eerste genezingen hebben gezien van onze outreach!! We zien constant mensen tot geloof komen, maar 0 genezingen, tot afgelopen week. Op verschillende outreaches werden mensen genezen van kwalen, nog geen te gekke uitbraak, maar het begin is er. En he, ookal is dit het enige wat we zullen zien, God is goed, maar ik zit vol verwachting voor wat nog meer komen gaat.

We hebben net een "conference call" gehad. Een skype gesprek met alle 15 teams van onze school! Zooo bemoedigend en zooo cool om van alle teams te horen, wat ze doen, hoe het gaat, getuigenissen, letterlijk wild overal ter wereld. Super tof!

Dus ja! Het gaat goed, Jezus is fantastisch en ik heb super veel zin in de 2e helft van outreach!

  • 26 Januari 2017 - 23:18

    Adrie:

    Geweldig Daan
    Wat een bemoedigimng, ik ben er stil van
    Vanavond kerkenraad vergadering gehad
    Thema "hoe krijgen we de jeugd betrokken bij de Bijbel, in de Kerk, bij Jezus"
    Het was goed, ook de jeugd was erbij en dacht en praate mee
    Maar: laten we het niet alleen bij "het er over praten hebben"
    Was jij maar bij ons, dat was denk ik veel duidelijker geworden wat onze taak is
    Ik hoop dat na je zegeningen daar dat je ook ons kunt bemoedigen
    We hebben hier ook Dicipelen nodig, ook opwekking

    Geweldig dank voor je brieven en Gods onmisbare zegen aldaar gewenst
    PS:wanneer kom je weer terug ??

    Groet Adrie B.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oeganda, Kampala

Discipleship Training School, YWAM

.

Recente Reisverslagen:

16 Maart 2017

slotstuk

15 Februari 2017

Outreach week 5/6/7

25 Januari 2017

Outreach week 3/4

25 Januari 2017

Outreach week 3/4

11 Januari 2017

Outreach week 2
Daan

.

Actief sinds 25 Sept. 2016
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 9869

Voorgaande reizen:

27 September 2016 - 11 Maart 2017

Discipleship Training School, YWAM

Landen bezocht: