Maak het nieuws bekend - Reisverslag uit Kailua-Kona, Verenigde Staten van Daan Bijsterbosch - WaarBenJij.nu Maak het nieuws bekend - Reisverslag uit Kailua-Kona, Verenigde Staten van Daan Bijsterbosch - WaarBenJij.nu

Maak het nieuws bekend

Blijf op de hoogte en volg Daan

31 Oktober 2016 | Verenigde Staten, Kailua-Kona

Hallo iedereen,
Ik wil het graag met jullie hebben over het verspreiden van het Evangelie. De update van afgelopen week komt nog, maar voor nu legde de Heer het op mijn hart om dit bespreekbaar te maken i.p.v. een blog van de afgelopen week te posten.

Wereldwijd zijn er naties die schreeuwen om hulp, wanhopig en gebroken wachtend op het goede nieuws. Hongerig voor een boodschap van redding en verlossing. Een boodschap die zin geeft aan het leven. Wereldwijd zijn volken in ontwetendheid, en kennen de waarheid niet. Maar het Woord leert ons: U zult de waarheid kennen en door de waarheid bevrijd worden, johannes 8:32.
Wie is de booschapper van de waarheid?
Wie zal de waarheid brengen, dat de mensen bevrijd van gebondenheid in zonden, gebrokenheid en duisternis?
Marcus 13:10 zegt ons dat ALLE volken in de wereld het goede nieuws van God moeten horen. Het is deel van de opdracht die Jezus ons heeft gegeven in mattheüs 28:19.

Wat een voorrecht is het om elke dag de mogelijkheid te hebben om uit het Woord van God te kunnen lezen in mijn eigen taal.
De nood is groot, de oogst is rijp, maar er zijn slechts enkele arbeiders.
Mattheüs 9: 37-38

Ik wil jullie vragen om na te denken over de volgende vraag, "wat gaat u doen om het woord van God bekend te maken, opdat ieder persoom op aarde toegang tot de waarheid heeft?" Lucas 10:2.
Neem een moment van stilte en vraag de Heer hoe Hij u wilt gebruiken om een einde te maken aan het gebrek van Bijbels in vreemde talen.
Alleen al uw een toewijding in gebed helpt enorm! Kijk op www.endbiblepovertynow.com en op http://www.endbiblepovertynow.com/vision.cfm?video
Mattheüs 4:4