Week 1 - Reisverslag uit Kailua-Kona, Verenigde Staten van Daan Bijsterbosch - WaarBenJij.nu Week 1 - Reisverslag uit Kailua-Kona, Verenigde Staten van Daan Bijsterbosch - WaarBenJij.nu

Week 1

Blijf op de hoogte en volg Daan

09 Oktober 2016 | Verenigde Staten, Kailua-Kona

Oké! We zijn nu echt begonnen, de eerste lesweek zit er op en er zijn al veel gekke dingen gebeurd.

We hebben les gehad in Gods stem verstaan, wat eigenlijk makkelijker is dan je in eerste instantie zou denken, en in wat het nou betekent om met je hele hart achter Jezus aan te gaan, veel geleerd en veel ervaren in deze tijd.

Elke donderdag hebben we een ''campus verzameling'' waar in iedereen van de hele campus aanwezig is. samen (aan)bidden, en naar een boodschap luisteren. Tijdens deze avond hebben we gebeden voor mensen die lichamelijke genezing nodig hadden, en we hebben ook echt genezing gezien! wauw, dit leverde mooie getuigenissen op, mensen die ''ongeneeslijk'' ziek zouden zijn die daadwerkelijk genezen zijn simpel weg door de kracht die van Jezus uitgaat.

Op een morgen vlak voordat klas begon, kwam 1 van de schoolleidster met een anonieme brief. De auteur van deze brief had een woord van God ontvangen mensen binnen onze school financieel te zegenen. Hij/Zij had specifieke namen ontvangen van de Heer en specifieke bedragen, echt zoooo indrukwekkend.. al met al zegende God meerdere mensen door dit persoon met een totaal bedrag van ongeveer $30.000, door dit gebaar van God, werkte Hij in onze harten en studenten begonnen als antwoord op deze gulle daad elkaar te zegenen met geld. Heel bijzonder.

Ook heb ik deze week meerdere keren gebed ontvangen van staff leden, dat voelde zo goed, en ik voel dat God werkzaam is in mijn hart en in mijn leven. Hij verandert mij en stort zijn liefde uit over mijn leven, en dat te mogen beseffen is zo bijzonder. Ik heb door gebed en stille tijd al wel een idee gekregen welke talenten God wil gaan gebruiken in mijn leven, erg opwindend en spannend dit stukje bij beetje te mogen ontdekken.
Prachtig avontuur.

Dus, verder werden we gevraagd te bidden voor de bestemming van onze zendingsreis (outreach). Voordat ik op DTS ging had ik een droom, over een outreach in Afrika, er waren twee landen uit Afrika op de lijst om uit te kiezen. Oeganda en Rwanda, sinds de locaties bekend waren voelde ik me meteen enorm aangetrokken tot Oeganda. Maar ik wilde dit besluit samen met de Heer maken, en gaan waar Hij me naartoe stuurt.
Dus heb ik mensen gevraagd om voor me te bidden om Gods stem te mogen verstaan in deze keuze. Ik ben in gebed gegaan, en ontving de bevestiging dat Oeganda inderdaad was wat de Heer voor mij in gedachten had als deze zendingsreis.
Het leuke is, dat hoorde ik later pas.. dat 1 van mijn outreach leiders, specifiek voor mij heeft gebeden om in zijn outreach team te komen, ja gebeden want ze mogen niets zeggen over welke outreach ze gaan leiden zolang studenten nog hun keuze moeten maken, ze mogen ons niet beïnvloeden in die keuze. En het idee dat die persoon voor mij naar de Heer toe is gegaan om te vragen of ik samen met hem in Oeganda mag dienen, voelde zo speciaal. Ik voelde me zo gewild toen ik dit hoorde, ik werd er stil van. Het voelt hier allemaal zo thuis en welkom, geweldig!

Ik heb zoveel zin in wat komen gaat!
Ik durf bijna geen verwachtingen meer te hebben, omdat ik weet dat God ze toch gaat overtreffen. Wooho!!

Groetjes uit Hawaii, and God bless you!

  • 11 Oktober 2016 - 22:44

    Adrie:

    Daan,
    prachtig verslag
    Prachtig dat je daar zo goed bent opgevangen en dat je je op je plaats voelt
    Wat een zegen om Zijn stem te horen en te mogen ervaren
    Ik wordt er wel een beetje stil van, wat zijn wij dan "koud" en gemakzuchtig

    Heel veel zegen aldaar
    Groet Adrie B.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Kailua-Kona

Discipleship Training School, YWAM

.

Recente Reisverslagen:

16 Maart 2017

slotstuk

15 Februari 2017

Outreach week 5/6/7

25 Januari 2017

Outreach week 3/4

25 Januari 2017

Outreach week 3/4

11 Januari 2017

Outreach week 2
Daan

.

Actief sinds 25 Sept. 2016
Verslag gelezen: 408
Totaal aantal bezoekers 9886

Voorgaande reizen:

27 September 2016 - 11 Maart 2017

Discipleship Training School, YWAM

Landen bezocht: