Eerste dagen - Reisverslag uit Kailua-Kona, Verenigde Staten van Daan Bijsterbosch - WaarBenJij.nu Eerste dagen - Reisverslag uit Kailua-Kona, Verenigde Staten van Daan Bijsterbosch - WaarBenJij.nu

Eerste dagen

Blijf op de hoogte en volg Daan

01 Oktober 2016 | Verenigde Staten, Kailua-Kona

Nou daar zijn we dan heujj!
Na een best wel lange reis geland in Kona. De eerste nacht doorgebracht in een hotel en daarna naar de campus gegaan, waar een warm onthaal me te wachten stond. Ik wist niet wat ik moest zeggen, zo ongewoon gastvrij en vriendelijk :)! Ik deel een kamer met 9 anderen, waarvan 2 staff leden best wel tof!

Oke, dat was het praktische gedeelte :)
Vandaag was ''oriëntatie dag'', campus tour gehad, en info over wat ywam/uofn nou eigenlijk is. Ik heb een beetje een indruk gekregen van wat de school inhoud. Ik heb er ontzettend veel zin, je kunt de opwinding/energie voelen onder de studenten/staff, iedereen steekt elkaar aan. Er hangt hier een geweldige atmosfeer. Ik kan niet wachten totdat de eerste officiële les begint maandag!! Wooho, ga hier zoveel leren.

See ya ..

• 01 Oktober 2016 - 08:11

Isa :

Hi Daan,

Ik wens je super veel plezier en geluk!
    Ik hoop dat je veel mag leren en een geweldige tijd krijgt om nooit meer te vergeten!

Groetjes
    Isa van den Brink