Laatste weken van de lesfase - Reisverslag uit Kailua-Kona, Verenigde Staten van Daan Bijsterbosch - WaarBenJij.nu Laatste weken van de lesfase - Reisverslag uit Kailua-Kona, Verenigde Staten van Daan Bijsterbosch - WaarBenJij.nu

Laatste weken van de lesfase

Blijf op de hoogte en volg Daan

11 December 2016 | Verenigde Staten, Kailua-Kona

Het is alweer een tijdje geleden sinds te laatste update.

De tijd is bijna gekomen dat ik dit prachtige eiland achter me ga laten en op een vliegtuig naar Oeganda stap. Wat heb ik toch een ongelooflijke gezegende tijd gehad, echt geen woord kan beschrijven hoe geweldig de afgelopen 10 weken waren. Ik ben zo dankbaar voor deze kans die ik heb gekregen om een relatie met God op te bouwen en te leren over Zijn koninkrijk, Zijn hart te mogen ontvangen voor de wereld, Zijn onvoorwaardelijke liefde voor mij te mogen ervaren, samen te verheugen op de toekomst en nog veel meer dingen waarlangs Hij me heeft geleid.

Tijdens de laatste drie weken heb ik weer meer van God mogen zien. Ik heb nog meer van Zijn liefde geproefd en zelfs meer overgave gehad. Elke keer denk ik dat ik volledig overgegeven ben aan God tot dat Hij op de deur klopt en zegt 'oja, hoe zit het dan met zo en zo .. ?'. Zo leuk hoe Hij me steeds weer uitdaagt om dieper met Hem te gaan en volledig overgeleverd te zijn aan Hem.
Het maakt dat ik soms wel uren op mijn bed kan liggen 'undone' om wie Hij is. Ook heb ik het gevoel dat ik meer getraind ben de afgelopen tijd, door o.a. een boel 'spiritual warfare', klinkt heel ernstig maar is het niet, God gebruikt alles ten goede.
1 van mijn favoriete dingen hier is 'ministry night' een avond van aanbidding en lofzang voor de Heer, elke vrijdagavond weer, verschijnt hij opnieuw.

Ik ben zo dankbaar voor de manier waarop God me heeft laten groeien in zoveel verschillende gebieden van mijn leven. Ik ben hier echt door een seizoen gegaan van spirituele groei en volwassenheid. En het leuke is, is dat dat proces nooit stopt. En ik ben vol verwachting voor de volgende 2,5 maand waarin ik nog meer zal groeien en bloeien. Eerlijk gezegd geloof ik dat deze lesfase slechts een voorbereiding was en dat het nog veel mooier gaat worden. Ik kan me er geen beeld bij maken maar outreach wordt fantastisch, en een hele ervaring!

De afgelopen weken hebben we ons bezig gehouden met teambuilding binnen onze zendingsgroep. Heel tof om dichter naar elkaar toe te groeien in de tijd van voorbereiding en elkaar beter te leren kennen. We zijn allemaal zo divers met allemaal verschillende persoonlijkheden en karakters, en ik geloof echt dat God dat allemaal gaat gebruiken tijdens onze tijd in Oeganda. Het is leuk om door dat proces te gaan. Ik heb super veel zin om op outreach te gaan. Ik kan niet wachten om God door ons heen te zien werken, Zijn licht in Oeganda te zien schijnen en de mensen daar Gods liefde te zien ervaren.

We hebben het ook gehad over zending, erg interessant. Ik heb meer visie gekregen voor wat ik in de toekomst ga doen. Het is allemaal nog in het begin stadium, en het zal een leuk traject worden dat verder te ontwikkelen. Maar voor nu is het vooral focussen op de reis naar Oeganda.

Aankomende week komt Todd White spreken in onze school, super veel zin in! Dan rest ons nog onze koffers/backpacks te pakken en gaan!

Dus voorlopig de laatste groetjes uit Hawaii!
God bless you all!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Kailua-Kona

Discipleship Training School, YWAM

.

Recente Reisverslagen:

16 Maart 2017

slotstuk

15 Februari 2017

Outreach week 5/6/7

25 Januari 2017

Outreach week 3/4

25 Januari 2017

Outreach week 3/4

11 Januari 2017

Outreach week 2
Daan

.

Actief sinds 25 Sept. 2016
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 9878

Voorgaande reizen:

27 September 2016 - 11 Maart 2017

Discipleship Training School, YWAM

Landen bezocht: